Sunday 28 February 2010

pagi yg hening...

arini...aku akn bermulelah hidupku sbgy part time student di sebuah kolej swasta yg trltk di ibu kote...
cam xder smgt jer...kan best kalau saat ni org 2 der kt sisi kan??? bg kate2 smgt...hurm...tp xpelah...aper2 pun aku akn terus mengejar impian aku ni walaupun seorang diri... impian ker???
sebut psl impian...aper impian aku eyh??? hurm...
yg aku tau 1 ari nnt aku nk bkk biznez tp biznez apekah???
maybe restoran kot tp aku xpndy msk...hurm, ape eyh???

bbrp bln kebelakangan ni byk bende yg da berlaku dlm hidup aku... bende2 yg aku xnk sume muncul secare terus menerus... tp,xboleyh mengeluh...

skunk ni aku xnk pndg ke belakang lg... leher aku da xleyh pusing dah...hahaha...
bg sume bende2 yg penah der kt bakang aku... aku da xdpt nk pndg lg...

kt dpn aku ader sesuatu yg lebeyh berbaloi utk aku keja...
mase dpn aku... sesuatu yg lebeyh bernilai...

aku sering pecaye buat baik dibalas baik buat jahat dibalas jahat...
utk keadaan aku skunk mungkinkah tanpa aku sedari aku penah buat jahat sbb 2 dibalas jaat???
mungkin...

No comments:

Post a Comment